Tips bij het gesprek met een paragnost

Om het beste resultaat te krijgen uit een gesprek met een medium of paragnost moet je wel een beetje je best doen. Het is dan vooral gericht op het besparen van kosten en betere antwoorden krijgen. Dit voorkomt teleurstelling en frustratie bij het contact met spirtuele dienstverleners zoals mediums, paragnosten of kaartenleggers. Het kan namelijk best spannend zijn om een dergelijk gesprek te voeren. Wat kunnen ze jou vertellen wat je zelf niet weet? Die vraag speelt altijd in je achterhoofd. Het maakt je op dat moment ook niet op je best in communiceren. Dat zorgt er soms voor dat een gesprek teleurstellend kan aflopen. Communicatie is daarom de belangrijkste tip, maar ik geef je er vandaag meer. 

 

Tip 1: Kies voor een face to face gesprek

Het contact hebben met mensen is cruciaal voor de uitkomst van een gesprek met paranormaal begaafden. Echter is een groot voordeel van een online consult weer dat je direct antwoord krijgt. Daarom zou ik zeggen, kies voor online als je snel antwoord wil hebben, maar als je een beter antwoord wil, kies dan voor face to face. Vaak krijg je dan ook een gespreksverslag, wat vaak als zeer positief wordt ervaren. Kies en maak een afspraak via de juiste website. Er zijn veel websites te vinden, maar hoe vind je de consulent die zuiver is? Het is logisch dat er enkele twijfels kunnen zijn. Helaas kom je hier na het gesprek pas achter. Een goed bedrijf doet meestal goed zijn best om de kwaliteit te waarborgen. 

 

Tip 2: Kies een zuiver werkende paragnost

Een zuivere website valt op door nationaal erkende keurmerken. Dit geeft aan dat je de website in ieder geval kunt vertrouwen en de dienst kunt afnemen. Een ander belangrijk punt is de foto’s van specialisten. Mensen die onzuiver zijn zullen niet in volledig beeld op de website staan vertoond. Nog beter is video’s van de specialisten waarin ze zichzelf voorstellen. Dan weet je precies met wie je contact hebt. Je kan dan een beter beeld vormen bij deze mensen. Natuurlijk zijn er nog meer kenmerken van een zuivere website, zoals klantervaringen, actuele blog en het bieden van veel achtergrond informatie. Dit soort onderwerpen duiden erop dat je te maken hebt met een specialistisch consult bedrijf die voldoet aan je wensen.